something usual

something usual

bonsoir all :)

gimana nih aku habis nangis… sedih banget habis liat film korea. jujur ya, film yang satu ini tuh satu-satunya film korea yang bisa terkenang di otakku. selama ini aku cuma suka film jepang -.- btw judulnya ‘A Millionaire’s First Love’. ada yang udah pernah liat? cerita cerita yuuk :’)

rasanya nyesek banget pas baca ini:

Don’t take me too suddenly.

Give me enough time to say goodbye.

Wondering I like you, I miss you. It’s a disease.

It’s raining. The rain can’t cool down my love for you.

If he stakes a house for an hour, he’s called a stalker. And I did that for two.

Come’on, don’t follow me into my dreams.

When I’m with you at night, it eels as if it were day.

Now I believe that phrase than you can see with eye closed.

 

hmm kalo belum terharu wajar. aku ndengerin suara backsoundnya yang menyedihkan, ngeliat betapa melasnya kedua orang ini:

yah, aku cuman bisa berdoa semoga mereka bahagia *apasih -.-

sekian, au revoir :)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s