Saturday, April 3rd 2010

Saturday, April 3rd 2010

hemm, hari ini hari pertama aku masuk sekolah setelah 4+1 hari libur [sama aja libur 5 hari, begitulaaah], pinginnya libur terus -,-

akhir akhir ini banyak yang pinjem komik ke akuu, ribet dah pokonya.

maleeesin. mana ada anak yang pinjem terus nggak mau ngembaliin lagi! uuh

aku sebel sama anak anaak!

[tapi enggak sih, aku kan orangnya sabar, ayo dong jadi orang jangan cpet naik darah!]

ya udah deh cukup sekian untuk hari ini. hoho.

see ya next time! :p bubbye ~

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s